lindatormanen

Dum Spiro Spero

tisdag

Publicerad 2014-04-22 21:13:03 i

Den där utmaningen gick ju åt helvete. Till och med på facebook fuskade jag med den, men det var det ingen som märkte. Påsken spenderades på jobbet, så nu hoppas vi att det syns fint på lönen sen när ob-tilläggen ska betalas ut :) Struntade fullständigt att fira påsk, ett par gula tulpaner på köksbordet var det enda som kunde räknas som påskpynt i den här lägenheten. Lilja var och åt påskmiddag hemma hos gammelfarfar på söndagen så hon var väl den enda i våran familj som firade lite. Jag klädde inte ut henne till någon påskkärring, hade inte en tanke på det förrens jag såg kort på facebook och bloggar på andras "påskpyntade" bebisar, hemskt söta :) Är jag en hemsk mamma nu som glömmer bort att fixa påskutstyrsel på liljan bara för att JAG ska jobba hela påsken och inte kan fira? Ibland blir jag tokig på dom här känslan av att inte räcka till och att ALLA andra har så mycket fantasi och ideer. Men som mamma skulle sagt, man är ju bara mamma. Ledig dag idag, har mått skit. Inte haft energi till någonting trots superfint väder. När Miro kom hem så tog jag tillochmed en tupplur medans han och Lilja lekte. Sova middag är inte något som jag gör alls. Aldrig. Har en konstig magvärk och är livrädd för att det ska vara gallan som spökar igen. Den som lever får helt enkelt se. Som vanligt oerhört intressant läsning detta, men men puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela