lindatormanen

Dum Spiro Spero

12 juni

Publicerad 2014-06-12 22:00:15 i Allmänt

Jag är nog en hemsk bloggare. Aldrig kommer det något nytt här och dom få gånger som jag har något roligt att skriva så; ska jag bara... först. Sen så blir det där hemskt intressanta inläggget aldrig av.
Som om inte det vore nog så har jag dessutom blivit ilurad att skaffa instagram. Har typ 5 som jag följer/följer mig. Jag är helt nöjd med dom 5 men känns det inte som att man borde ha flera? Jag fattar inte riktigt grejen och känner mig som en riktigt gammal kärring. Och på tal om kärring har jag just fyllt 25, hua.

Igår var vi med Lilja på mini-zoo/bondgård :) Massor med olika fåglar, kaniner, marsvin, hundar, katter, en häst & en åsna, lamor, minilamm, en gris, en skunk & en kängru. Och massa höns och nykläckta små kycklingar. Och sköldpaddor. Lite av allt med andra ord, fastän att själva gården faktiskt var någons gård. Men himla fint ställe och jag hoppas att vi åker dit fler gånger :) Det vara bara 4 mil dit, så det var en lagom biltur också :) Lilja stormtrivdes även om jag inte är helt säker på om hon gillade djuren eller fotbollen som hon hittade mest ;) Jag lyckades givitvis inte med att ta ett enda kort på denna utflykt men jag hade mysigt och bara jagade runt på den där prinsessan medans mobilen låg kvar i bilen ;)

Det får va allt för den här gången..
Puss&hej!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2014-06-29 15:24:04

Mer bilder på instagram så ska du se att följarna kommer ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela