lindatormanen

Dum Spiro Spero

5oktober2014

Publicerad 2014-10-05 14:14:12 i Allmänt

Så det är meningen att jag ska skriva nånting här? Det är meningen att om jag bara får några rader nedskriva så kommer jag se ljuset i mörkret, änden i tunneln och allting kommer ordna sig och bli bra? Så klart så får jag ju inte skriva för mycket, dom som vet vad som hänt kommer förstå precis vad jag menar och dom andra nyfikna ska vi lämna ovetandes.. Dom som inte vet kommer ändå inte våga fråga så dom kommer aldrig få veta heller. För man får ju inte säga för mycket. Man kan inte blotta sin själ eller riskera att någon annan blir sårad för något man sa som man borde varit tyst om. En tredje part kanske kommer in och råka bli trampad på tårna.

Hur i helvete ska ord kunna hjälpa om man måste vakta varje ord man skriver så ingen kommer i kläm. Hur kan orden hjälpa om ingen får läsa dom? Och varför ska jag sitta fastklämd här medans jag försöker se till att ingen annan hamnar i kläm.

Kommentarer

Postat av: daisy

Publicerad 2014-10-06 21:15:33

ja ska iaf hjälpa dig med allt jag kan för att se ljuset igen. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela