lindatormanen

Dum Spiro Spero

2 oktober

Publicerad 2017-10-02 18:45:49 i

Provar på livet som 3-barnsmor. Sliter mitt hår mellan varven. Men oftast är det mysigt. Dom leker. Och bråkar. Och bråkar. Och leker. Dom är precis som barn ska vara. Dom visar varandra allt dom kan. Det finns så mycket mer bus att hitta på när man är 3. Jag har också lärt mig mycket. T.ex. att jag borde köpa minst 3 glas i varje färg. Och gafflar i samma färg. Och skedar. Hur tänkte egentligen Ikea när dom gjorde dom där 6-packen plastglas och alla är i olika färg? 


Men mysigt är det, skitungar ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela