lindatormanen

Dum Spiro Spero

2barnsmorsa

Publicerad 2015-04-14 08:58:50 i Allmänt

Hon kom till slut! Den där ungen som vi väntade så på och undrade vem hon skulle vara! Nu känns det som hon alltid har varit här, våran Alma ❤
Förlossningen ska få sig ett eget inlägg :)
Jag njuter av livet som 2barnsmamma även om det känns ganska konstigt att säga att vi är en familj på 4 personer. Lilja är en toppenstorasyster och är så snäll med lillasyster. Pussas & kramas, klappar och ger tutten, viskar hemlisar och tröstar när hon är ledsen. Men det är jobbigt att lillasyster mest bara ska sova, så fina storasyster är där och pussas och pratar även då i hopp om att lillasyster ska vakna ;)

Jag ska försöka att uppdatera här lite oftar, mina 3 senaste inlägg här är från december, oktober och juni. Så om det inte blir skärpning snarast så tar jag nog bort den här bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela