lindatormanen

Dum Spiro Spero

Slut som artist

Publicerad 2017-09-12 19:20:45 i

När man ständigt ifrågasätter sig själv. Är jag är en bra mamma? Blir det här bra? Är det här rätt beslut? Hur ska vi göra? Vem ska dom träffa? Vems behov ska komma i första hand? Är det här verkligen det som jag innerst inne tror är bäst för dom eller är jag självisk nu?


Ständig dödsångest.. var skulle dom hamna? Kan man testamentera sina barn? Ser inte den där bilen bekant ut? Smällde det just på rutan? Vem ringer på dörren? Det var bara grannen. Igen.
Jag går sönder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela