lindatormanen

Dum Spiro Spero

20 april

Publicerad 2015-04-20 20:31:00 i

Helt otroligt med nästan 400 unika besökare den dagen jag skrev förlossningsinlägget. Fina människor! Jag kände mig som en superbloggare! Enda skillnaden är väl att superbloggare uppdaterar lite oftare. Har nyss kommit in från en kvällspromenad med mina små. Använde runkeeper för första gången någonsin och jag kan säga att jag ABSOLUT inte har en aning om hur långt en kilometer är, trodde jag hade gått närmre 2 km när tanten i luren så snällt meddelade att jag hade gått 0,48.. Suck! Gick sen 6,5 km i ren vrånghet. Men 6,5 km är väl ganska bra? Eller har jag helt fel där också? Förstår inte riktigt hur jag kunde få sånna hurtiga syskon när jag själv har svårt att veta vilken fot jag ska börja med när jag går ens.. Nånting verkar fattas i mig. Mina små sover nu iallafall och jag ska vika lite tvätt och sen göra iordning något att tugga på, snart film på tvn. Godnatt! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela