lindatormanen

Dum Spiro Spero

Nya tag

Publicerad 2014-04-14 21:16:12 i Allmänt

"En blogg ska man skriva i och inte bara ha som nån jävla hemsida" har jag fått höra från Sverige. Bästa att skriva lite då. Tänkte försöka att skriva varje dag i 5 dar i samband med den där förbannade facebook bild-utmaningen (fast jag måste erkänna att jag tycker den är lite kul). Men iaf 1 inlägg om dagen i 5 dagar borde ju få fart på även den här bloggen. Så kan ju även Daisy & Lotta få fart på sina igen? ;) Och även lämna en liten kommentar så jag hittar dit :)

Lilla liten har blivit stor, till slut började även hon vinka, klappa händerna och till och med gå! Dagis har hon börjat också, lillskruttan! ❤

Men med dagis så kommer ju också dom omtalade dagisbacillerna och nu är prinsessan sjukare än hon någonsin varit :( Snorar och hostar. Hon har ju i princip aldrig varit sjuk förut så hon vet inte riktigt hur man gör, så hon blir lite rädd där när hon hostar "/ Det var iallafall bara tänkt att hon skulle vart på dagis en dag den här vecan men hon får stanna hemma istället :)

Jag har även börjat jobba igen, mjukstartar lite lätt med 75% så får vi väl se hur vi ska göra sen :)

Nu är det ju även tänkt att någon ska orka läsa det här så det är väl bäst jag slutar här så hörs vi imorrn :)
Pusshej!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2014-04-15 17:17:33

Jag orkar iallafall läsa! ;) hoppas lillsnutta kryar på sig <3 l

Postat av: daisy

Publicerad 2014-04-15 21:31:29

utmaningen kan ja gå med på men när fan ska ja hinna göra något att blogga om?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela