lindatormanen

Dum Spiro Spero

dag 2

Publicerad 2014-04-15 22:53:07 i

Se ni det här verkar ju gå bra :) Två dagar på rad och allting.. Lilla liten har just slocknat, kl kvart i 12. Annnars brukar hon somna mellan 8-9. Det är minsann inte lätt att vara liten och sjuk. Men imorrn är iallafall jag ledig så du ska vi kurera oss hela dagen för på torsdag har jag planerat in en shoppingdag för mig och lillsessan. Hon är i behov av pyjamaser och ungefär hela lindex sortiment, för jag tycker att lindex har dom finaste barnkläderna :) Sen kanske jag borde hitta något roligt till mig själv också :) Det här får faktiskt duga som inlägg för idag så ska jag försöka komma ihåg tills imorgon att skriva blogginlägget medans jag fortfarande kan hålla ögonen öppna. Nu ska jag gå och krama på min gubbe som redan ligger och sover och hoppas att lilla liten får sova hela natten.. Go' natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela