lindatormanen

Dum Spiro Spero

Lilja ♥

Publicerad 2013-07-05 09:01:18 i

Jag borde blogga. Jag har ju så mycket att berätta. Vi har fått världens finaste dotter. Och snart ska hon döpas, våran Lilja Annica Janie Raita. Hon har redan bivit så stor, just nu sitter hon i sittern och ropar. Hennes pappa och morbror var vakna till klockan 3(!) inatt så jag tycker bara det är roligt om hon ropar lite högre ;) Vi har ju Rasmus här på besök. Så varje dag spenderas på stan. Det tycker han är roligt morbrorn och det tycker jag och Lilja också. Idag ska vi åka till köpcentret. Inte för att vi egentligen har några pengar att spendera, men det kvittar väl. Igår när vi va på stan så såg vi Michael Monroe, han stog där och packade ihop sina varor. Jag tänkte att jag kanske skulle våga mig fram och be om ett kort men sen så tänkte jag att han tycker säkert det är asjobbigt att inte ens fa handla ifred.. Så jag gick och skulle handla istället men när jag var klar så stog han fortfarande där och packade sina varor. Det var ju liksom meningen då. Till saken hör att när jag var gravid med Lilja och drömde konstiga drömmar om allt och ingenting, så drömde jag att jag mötte honom, det var massa andra folk som ville ta kort tillsammans med han men jag ville bara ta kort på han och min bebis ;) Så då vart det så igår, min lilla tjej & Michael Monroe :) Han önskade henne välkommen till världen och sa att det var en underbar plats. Jag ringde och berätta för Miro och det var en mäkta stolt pappa vi kom hem till när vi var klara på stan.

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2013-07-14 12:03:36

Vilken sötnos du har :)

Svar: tack :) ni med!
Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela