lindatormanen

Dum Spiro Spero

dagen efter.

Publicerad 2013-07-13 10:49:25 i Allmänt

Dagen efter.. Jag är helt slut, det känns som att jag har druckit ett helt bryggeri. Men det har jag ju inte, typ en tredjedels glas champagne var det som jag drack igår. Ändå var det jag som åt upp lillebrors pizzarester inatt..

Bruden va vacker som en dag och brudgummen var nervös som bara den, precis som det ska vara :)

Jag och Lilja kom hem först klockan 1 inatt, då åt jag pizzarester och sen tittade jag på "den bästa sommaren" tillsammans med lillebror. Miro vinglade in i lägenheten runt 4-tiden efter att ha följt med det meste av bröllopssällskapet ut på krogen efter att jag och Lilja gick hem.

Jag lyckades med att både raka benen och plocka ögonbrynen för dom som undrar det. Och jag spenderade hela kvällen i en riktig bh och klänning. När Lilja skulle ammas fick Miro bli med in på toaletten och dra ner dragkedjan i ryggen för att sen komma tillbaka när hon ätit klart och dra upp dragkedjan igen, ett moment som verkade bli svårare med kvällens gång ;).. Undrar om det berodde på klänningen eller att dom hade öppen bar? Hur som helst var den väl ingen hit att ha när man ammar, men vad gör det? Vi matchade så fint jag och min man, hans blå slips och min blåa klänning..

En toppen kväll! Vissa av oss mår väl kanske mer toppen än andra idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela