lindatormanen

Dum Spiro Spero

20130712

Publicerad 2013-07-12 08:50:50 i Allmänt

Jag är ensam hemma! Eller ensam och ensam Lilja är ju här, men för tillfället sussar hon gott i vagnen så hon märks ju knappt. Lillebror är fortfarande kvar och det här är första ensamtiden (Lilja räknas fortfarande inte ;)) som jag har på ungefär än månad,

JÄVLIGT SKÖNT!

Men men, det är inte bara för att sitta här och sitta som jag får några timmar för mig själv. Miro & Lillebror är i Masku och klipper gräs och jag är hemma för att göra mig & Lilja vackra. Lilja är ju vacker hela tiden, hon vet det därför valde hon att ta en tupplur medan jag ska försöka få bort lite oönskad hårväxt, ögonbryn, ben.. ni vet..

Idag ska vi nämligen på bröllop :) Miros faster gifter sig och jag ska klä upp mig i kläder som inte är amningsvänliga för 5 öre. Hur man än skulle försöka vända & vrida på det :) Jag ska till och med ha på mig en riktig bh. Den ni!

Men som sagt först va det ju den där behåringen. Kanske är bäst att slita röven från soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela