lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120522

Publicerad 2012-05-21 23:23:34 i Allmänt

Storasyster sa "njut varje minut". Och det gör jag. Vi kom rätt mycket överens om att jag har världens bästa pojkvän. Även dom dagarna när allt känns skit, det är långt till Sverige, jag saknar människor, vi är panka och andra irriterande saker. Även dom dagarna så känner jag mig jävligt lyckligt lottad att ha honom.
Bara för det ska ni inte tro att jag alltid är nöjd med honom, eller ens trevlig mot honom men jag vet att jag är förbannad lycklig som har honom.
Jag njuter, varje minut

Kommentarer

Postat av: daisy

Publicerad 2012-05-22 23:48:52

hon låter rätt så klok din syster =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela