lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120502

Publicerad 2012-05-02 20:00:11 i Allmänt

Vi överlevde 6-månader-som-sambo-dagen, vi överlevde till och med våran 1 ½ års-dag. Men jag antar att det är först nu som den riktiga prövningen är här. Visst, vi har haft familjemiddagar med både min och hans familj. Men nu är det kokta fläsket stekt, pappa är på besök. Han kom igår och stannar tills imorgon, 1 dag & 2 nätter med andra ord.

Men vi överlever nog detta ska ni se ;)

Idag har jag varit på Karos skönhetssalong och fått ögonbrynen plockade, varit med pappa på IKEA och köpt ett köksbord och sen hämtat pojkvän i Masku.. Helt OK dag om ni frågar mig :) Har även hunnit med en morgonpromenad med pappa och busan ner till havet/sjön whatever you wanna call it jag kallar det vattnet. Som sagt, jag klagar inte över den här dagen :)

Ha det bäst! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela