lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120627

Publicerad 2012-06-27 22:51:45 i Allmänt

Vi har haft mamma, Tommy & Rasmus på besök! Självklart visade Finland upp sig från sin finaste sida och det regnade hela tiden dom var här "/ Dom åkte hem vid 7 imorse så idag har Åbo åter igen sett solen, fast det har ju regnat också, men iaf fint väder var det en sväng..
Har hunnit med att mysa med familjen även om det bara var 2 dagar, men tack & lov så var jag iallafall ledig :) Och igår kväll var vi ute och åt med Miros mamma & syster :) Hunnit med att visa upp lite hur vi bor, fått skjuts till IKEA :D och bastat och myst!
Fick söta vykort från syster & kusin, lite presenter och sprit :) Jag är helnöjd :) Dock tror jag mamma tycker det är skönt att vara hemma igen, men vi kommer sakna henne, kvinnan diskade ju ungefär 20 gånger på dom 2 dagarna hon var här, känner att jag måste tillägga att det inte var någon disk när hon kom hit! Men hon ville väl kanske känna sig som hemma ;)

Annat som är nytt i Finland då?
Vi har börjat köpa toapapper som man kan spola ner den där innersta hållaren, eller vad man nu ska kalla det, i toaletten. Ja, det va väl typ det, plus att vi fått en lampa till sovrummet (av mamma & Tommy ;)) och jag får över 100 euro mindre i lön än förra månaden. Big news, BIG news!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-06-30 02:34:57

du han har 3 tänder så dom får nog fightas ett tag ;) haha nejdå :) miss u! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela