lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120617

Publicerad 2012-06-17 19:41:19 i Allmänt

Idag, söndag, 2 dagar efter lön. När räkningarna blivit betalda så känns det inte som den bästa idén i världen att jag köpte schampoo för 40 euro i fredags. Men jag måste säga att det kändes som ett helt ok pris på lönedagen.

Idag känns det inte som att jag har gjort något än att städa, ändå är det lika skitigt här som när jag började. Hur i helvete går det ihop?

Egentligen så borde jag plantera lite kryddor och spika upp en tavla, men, eftersom att fotbollen börjar snart och pojkvän har fått fotbollssällskap så kan jag lata mig tills den börjar. Jag har ju faktiskt en paj i ugnen som jag borde hålla koll på :)

Vet inte om jag har något annat att informera er om så det får vara nog här.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela