lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120615

Publicerad 2012-06-15 19:05:49 i Allmänt

Eftersom att 50% av mina läsare, dvs 2 personer, verkar lite oroliga över det som blivit skrivet på senaste tiden så kan jag väl skriva något lite roligare nu ;)
Haft en underbar dag med min kära sambo idag. Åkte in till stan och käka buffé till lunch, sen gick vi och köpte en tavla, ny plånbok till mig, hårfärg och schampo för satans 40 euro. Sen gick jag till frisören men jag var smart nog att inte ta med pojkvän, även om jag tycker om att handla så vet jag att han inte står ut allt för länge med det, så honom lämnade jag i tryckt förvar på närmsta krog ;) Som vanligt så står jag inte ut med frisörer, tycker verkligen att dom är ett folkslag för sig och dom är fanimej värre än vilken ziegenare eller tiggare som helst!
Iallafall, självklart kunde hon ju knappt klippa heller, sjukt långsam och mitt pinande vart så mycket längre än vad det hade behövt att bli. Efteråt gick jag till baren med pojkvän och tog mig en stärkande drink innan vi åkte hem ;)

Nu sitter jag med blekmedel i hela huvudet, så detta får vara nog för nu för det ska snart sköljas.
Pusshej!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-06-16 13:00:08

NU! känner jag igen dig igen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela