lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120614

Publicerad 2012-06-14 20:22:03 i Allmänt

Jag vet inte riktigt vad som hände. Vem lämnade vem?
Var det jag som blev tråkig eller du som aldrig växte upp?
Gjorde jag fel som lämnade dig ensam kvar?
Kvar som singel? Skulle jag ha väntat på dig? Du, jag, en varsin pojkvän och parmiddagar? Jag hatar parmiddagar! Var jag för snabb eller var du helt enkelt för sakta? Är det ens det här som inte stämmer mellan oss eller är jag helt jävla paranoid. Är jag avundsjuk och missunsamm eller är det helt enkelt du som inte är samma person?

Det må ha varit jag som gick iväg men när jag vände mig om för att vinka så var det ingen som stod kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela