lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120608

Publicerad 2012-06-08 22:51:47 i Allmänt

Är numer 23. Har faktiskt varit det ända sen igår för dom som inte håller koll. Vilket alla mina fyra läsare, en syster, en moster, en kusin & ett kusinbarn faktiskt redan visste
Men iallafall, jag känner mig ungefär som jag gjorde när jag var 22.
Kär, pank, & oerhört förbannat jävla vilsen.

Jag bara undrar? Är jag gammal nog att känna nu? Kommer mina känslor tas på allvar? Eller är jag fortfarande en liten skitunge som inte har en aning om vare sig livet eller vad jag vill eller känner? När blir man gammal nog för att ens känslor ska räknas som äkta? Eller gör dom aldrig det om en äldre person får säga vad den tycker? Jag bara undrar liksom.. Eller är det så att om jag undrar så är det så att jag inte är gammal nog att känna än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela