lindatormanen

Dum Spiro Spero

that's alright my love, cuz your'e my home

Publicerad 2012-07-04 10:37:47 i Allmänt

Vi sitter i Masku. Kaffe och Billy Joel. Det är ungefär det vi orkar nu. Ska försöka övertala han om att vi ska bada snart. Kaffet måste bara börja verka först. Jag kom nyss hit efter nattskiftet, han och vovve har redan hunnit med en skogspromenad. Jag kan inte förstå hur dom orkar! Att sluta röka tar all min energi. Det kan vara för att all min energi går åt att tugga på nånting hela tiden. Har nyss tuggat i mig en macka, utan nånting på för jag orkade inte bre den.
Nej, nu lär vi nog hoppa i sjön. Jag hoppas det är kallt så jag piggnar till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela