lindatormanen

Dum Spiro Spero

fredagsmys!

Publicerad 2012-07-06 21:03:54 i Allmänt

Fredagsmys! Vi har bakat munkar, den ni ;) Sen så har vi gjort fruktkvarg, tror jag, hedelmärahka är det vi har gjort iallafall, jag tror att det är fruktkvarg. Hur som så var det gott, sen var det nu va kanske inte spelar så stor roll. Det är dag 6 som vi inte röker förresten, rätt så jävla stolt över oss är jag och det borde ni också vara :)
Skulle skriva nåt här egentligen men kommer inte ihåg vad, så det får vara såhär!
Pusshej!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-07-07 00:43:11

Jag är superduper stolt!!! <3

Svar: tack <3
Linda

Postat av: daisy

Publicerad 2012-07-07 12:31:49

duktiga ni.. ses snart <3

Svar: snart, snart !! <3
Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela