lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120127

Publicerad 2012-01-27 13:37:58 i Allmänt

Jag vet att jag uppdaterar dåligt. Jag vet att jag säger att jag ska bättra mig. Men för vem? Egentligen. Jag har inte råd att slösa, inte ens slösa ord. Insåg precis att vi är panka, igen. 4 dagar innan lön är vi redan panka. Nu menar jag förstås att vi redan har slösat upp pengarna som ska komma. Räkningarna är tydligen på 15000. 15000! Hur fan hände detta?!

Jag är måttligt irriterad kan jag meddela. Finns det nån jävla vits med att jobba när man inte får en jävla spänn kvar? Vi har en sjukt fin lägenhet. Utan nånting i den. Och då menar jag verkligen ingenting. Våran tv-bänk är en micro. En jävla micro! Förstår ni att jag är arg? Och pank.

Nu tänker jag inte slösa mer ord. Man kan aldrig va säker det kanske kommer en räkning.

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2012-01-27 15:55:44

Grattis till micron mitt i allt elände.. Kram saknar er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela