lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120227

Publicerad 2012-02-27 12:47:51 i Allmänt

Jag vet inte vad ni tycker & tänker, jag menar hur skulle jag kunna veta det? Men iaf, vissa av er kanske tänkte om inlägget igår att "är det så jävla mycket bättre i badrummet efter att hon duschat då?"`, nu kanske ni inte alls tänkte så. Men det gjorde jag. Så därför tittade jag kritiskt omkring i badrummet idag efter att jag hade duschat.
Jag ska säga som det är, det var lika blött efter mig.
Nu kanske ni tror att jag ska känna mig besegrad, men det gör jag inte. För allvarligt talat, det var efter mig. Då gör det ju faktiskt ingenting. Dubbelmoral må vissa tänka.
Men så är det. Vi är sambos och det innebär att vi får störa oss på den andras "fel". Visst är det väl så?

Iallafall brukar han säga att jag är den stökigaste han känner. Han klagar på att jag har kläder överallt. Men ärligt talat, är det inte på golvet i sovrummet som kläderna ska ligga när dom är liksom "halvrena", när man använt dom en gång så man kan inte lägga dom i garderoben för dom är ju inte rena men man kan heller inte lägga dom i tvättkorgen för dom är ju inte smutsiga.. Jag har iallafall alltid trott att det var golvet som var det rätta stället då. Iallafall om man inte har någon stol eller liknande i sovrummet att lägga dom över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela