lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120226

Publicerad 2012-02-26 15:59:45 i Allmänt

Man ska väl inte klaga på att man har en renlig pojkvän. Men. Måste hela badrummet duschas när han duschar? Varje gång?!
Det var det här jag menade igår med att jag skulle börja bli mer personlig. Kan Martina Haag gnälla på sin man öppet så kan jag det med!
Det värsta med att han duschar hela badrummet är inte att han blöter ner hela badrummet. Det värsta med det hela är att  jag låter som mamma när jag tjatar om det. Så därför gör jag inte det. Han har ingen aning om hur irriterande jag tycker det är att han duschar hela badrummet. Och jag har inga planer på att låta honom veta det heller. Men jag har planer på att köpa ett duschdraperi. Snart. Väldigt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela