lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120211

Publicerad 2012-02-11 12:25:37 i Allmänt

Igår var det tydligen fredag. Jag va ledig. Vi kanske borde ha hängt på nån bar? Eller iallafall köpt hem en flaska vodka? Det gjorde vi inte.

Jag spenderade nämligen min fredagkväll med att baka bullar. Hur hände detta? När? Baka bullar? En fredagkväll dessutom? Men jag var iallafall hardcore och kavlade ut degen med en gammal vinflaska (vi kan ju låtsas att jag kavlade med vinflaskan för att vara hardcore och att det inte har nånting att göra med att vi faktiskt inte äger någon kavel)..

Så det var det vi gjorde igår. Bakade bullar. Pizzabullar & kanelbullar. Åt massvis med pizzabullar och kom fram till att ingen av oss faktiskt tycker om kanelbullar, fast det är faktiskt lite mysigt att baka dom. Mysigt att baka kanelbullar? Vad händer med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela