lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120203

Publicerad 2012-02-03 14:57:38 i Allmänt

Jag ska vara helt ärlig mot er. Jag ska gå rakt på sak. Det här inlägget handlar om bajs.


Jag har aldrig förstått mig på sånna där "vi skiter-länge"typer. Det är inte det att jag inte försökt, jag har till och med tagit med mig en tidning in på toan. Men jag fattar bara inte hur? Hur kan dom fokusera sig på att bajsa medans dom läser? Det är inte det att jag inte kan göra 2 saker samtidigt, men, när jag skiter så kan jag bara koncentrera mig på att skita. Hur gör dom?

Till er stackare som kan göra flera saker samtidigt och därför läser min blogg samtidigt som ni äter en macka eller nåt sånt, jag ber om ursäkt för skitsnacket!

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2012-02-03 15:08:09

haha vi är "skitlika". in och ut så fort som möjligt.. jag har också försökt, både facebooka, läsa tidningen eller bara va...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela