lindatormanen

Dum Spiro Spero

artonde december tjugohundratolv

Publicerad 2012-12-18 19:09:32 i Allmänt

Det borde skrivas här oftare. Det borde det. Men det blir bara inte så. Det är ju inte det att jag inte har något att skriva, för det har jag. Så jag får väl försöka klottra ner några rader nu då. Måste bara meddela att jag visste ju knappt hur man skulle logga in när jag efter många om och men hittade till blogg.se igen!

Imorse var vi hos läkaren. Allt är bra med bebis och hon ligger numera med huvudet neråt :) Men hon får allt hålla sig där ett tag till! Imorgon är det v.29 och magen växer så jag tror faktiskt att man kan höra det knaka ibland..
Borde skriva ett himla långt inlägg om allt som händer och sker, men det här får duga så länge :) Det kanske lyckas komma ett inlägg till någon gång. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela