lindatormanen

Dum Spiro Spero

20120425

Publicerad 2012-04-25 19:16:44 i Allmänt

Idag firar vi 6 månader som sambos. Jag firar detta genom att somna en skvätt på soffan (eller det som skulle vart våran soffa om vi hade en).. Men ni fattar poängen.

Jag har haft 6 månader som verkligen har testat vårat förhållande, jag menar vatten över hela jävla badrummett (se gamla inlägg) m.m & med massor med mera..

Han , har dock haft 6 ljuvliga månader bakom sig. Jag klagar aldrig. Jag gnäller aldrig. Och jag är jämt, jämt, nöjd.. Ni fattar poängen?

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-04-25 21:07:32

Grattis! om man nu säger så :D

Miss u :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela