lindatormanen

Dum Spiro Spero

20110927

Publicerad 2011-09-27 15:35:12 i Allmänt

Nu har den där älskade jycken fått rabiesspruta & pass.
Hon skötte sig fint hos veterinären, sprutan reagerade hon inte ens på. 
Lönen har kommit & försvunnit, nästan iallafall.. 
Väntar på morgondagen när jag äntligen drar iväg några dagar igen.
1 timme bil, 4 timmar buss, 12 timmar båt & 20 min taxi.
Men sen, efter det, då är jag äntligen hos min efterlängtade kaospojke igen ♥
Nu ska jag fixa mitt cv lite sen ringa Linda och tvinga henne färga mitt hår.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela