lindatormanen

Dum Spiro Spero

Won't blame it on myself..

Publicerad 2011-05-17 23:34:01 i Allmänt


I'll blame it on the weatherman!

Någon som kommer ihåg den gamla låten med b-witched?
Hur som.. Hur i helvete har vädergudarna tänkt sig att jag ska kunna vara undersköterska nästa månad när det bara ska åska och ha sig så fort jag ska plugga? Har inte vädergudarna hört talas om att plugga på distans? Med det menas att jag gör uppgifterna på datorn och skickar in dom via internet om det är någon vädergud som läser detta. Jag tänker inte sitta framför datorn när det åskar! Så snälla vädergudar. Det kan få regna och åska hela sommaren om ni vill det. Bara jag får plugga klart först. Tack på förhand.

Nu borde jag gå och lägga mig, men när vädergudarna ändå har lugnat ner sig så är det väl lika bra att jag skickar in en uppgift. Vore jävligt skönt om jag lyckades hålla mig vaken länge nog för att skicka in två. Men vi får se hur det går med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela