lindatormanen

Dum Spiro Spero

VM

Publicerad 2011-05-16 00:27:21 i Allmänt

Finland vann hockeyVM. Jag är så glad så att jag nästan exploderar. För er som höll på Finland och undrar vad fan som hände en sväng där in i andra perioden när Sverige gjorde mål, så kan jag tala om för er att det är mitt fel. Jag trodde att man kunde dricka cider till en Sverige - Finland match, självklart kan man ju inte det och så fort jag bytte till öl så haglade Finlands mål in i den stackars svenska kassen. Så det är tack vare mig att Finland gjorde 6(!) underbara mål, men ni får även skylla på mig för Sveriges enda(!) mål. 
Inte nog med att Finland vann, min systers pappa och jag har slagit vad. Så jag har massa öl att inkassera från han :)

Sjukt skön känsla just nu. Finland vann VM och som extra grädde på moset så åkte Madde ur big brother, kan det bli bättre?

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2011-05-16 20:16:39

å som strössel på grädden får pappa ge dig öl =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela