lindatormanen

Dum Spiro Spero

this is not the time.

Publicerad 2011-05-18 13:49:25 i Allmänt

Trots att jag försöker skylla på vädergudarna så antar jag att lite av felet är mitt. Det går så brutalt långsamt med pluggandet så det är inte klokt. Men skam den som ger sig. Jag ska hinna klart detta. Jag tänker inte lägga mina skattepengar på att bli återbetalningsskyldig till CSN! Så det så.

Men även om jag ska. Ska ta tag i det. Ska fixa det. Ska plugga. Ska skicka in.
Så ska jag göra det sen. Nu ska jag nämligen svepa i mig lite kaffe, mysa med vovve och sen dra iväg till jobbet.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela