lindatormanen

Dum Spiro Spero

skjut mig!

Publicerad 2011-05-24 15:34:28 i Allmänt

När man ska ta tag i skolan så går det inte annat än åt helvete! Kan inte plugga på min egen dator för den brummar så förbannat så jag kan inte tänka. Och mitt internet suger. Så jag har pluggat ganska mycket hos mamma den sista veckan. Lite för mycket tydligen. Skulle gå hem till mamma och plugga idag. Började med att leta efter massa sidor med information på internet. Sen skulle jag bara skriva ner skiten. Uppgiften kändes lätt. Lite för lätt. Men då. Då ska ju självklart något annat krångla. Så nu är det tydligen så att word inte funkar på den här datorn längre. Det är väl slut på dom fria användningsförsöken eller nåt sånt. Lillebror försökte förklara skiten för mig förut. Han sa att man kunde använda programmet 25 gånger. Tydligen har det använts 25 gånger nu. Så nu får jag helt enkelt gå hem till min brummande helvetesmaskin med sämst internet i mellansverige.

skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela