lindatormanen

Dum Spiro Spero

tisdag

Publicerad 2011-03-08 18:26:51 i Allmänt

Det är tydligen internationella kvinnodagen idag & fettisdagen. Kunde inte bry mig mindre om nåt av dom. Men dom på tv:n bryr sig, så därför firade dom internationella kvinnodagen imorse med att prata om hur mycket skit kvinnor snackar om varandra, vad avundsjuka kvinnor är när det går bra för en annan kvinna sen var det även någon gubbe som började prata om elefanter, där bestämmer tydligen honorna på tal om att jämställdheten inte är vad den borde vara om ni undrade hur han kom in på elefanter. Oerhört uppmuntarande. Eller inte. Jävla miffon.
Jag är arg på hela världen. Jag tror inte att jag någonsin har gråtit så här mycket. Som grädden på moset så är jag helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela