lindatormanen

Dum Spiro Spero

onsdag

Publicerad 2011-03-30 16:40:22 i Allmänt

Pengarna kom in på kontot den här månaden också. Sen försvann dom fortare än kvickt. Den här månaden också. Jag har trillat omkull. Det fick mig att hata vintern ännu mer. Nu vill jag har vår. Jag är trött på fula vinterskor som ändå är för hala och inte håller värmen. Jag vill ha på mig pumps. Min mamma säger att jag inte kan glida omkring i pumps när jag har hund. Min mamma verkar inte veta om att det finns gånger då jag går ut utan hunden. Men det gör jag. 

Jag har bestämt mig för att göra klart alla förbannade inlämningsuppgifter och sedan fira med att unna mig några dagar i ett annat land. Nu tror ni kanske att jag ska åka till ett varmt ställe och dricka paraplydrinkar, men det ska jag inte. Jag ska till åbo, till sjunde, till dubbeltrubbel. Jag ska glida omkring i pumps i Finland. Bella får inte följa med, men det får pumpsen. Nångång i framtiden ska vi flytta dit. Jag och min hund. Vi klarar oss bra själva hon och jag. Vi behöver ingen kaospojke. Vi är ett fucking dreamteam hon och jag!

Det finns dom som har det värre, därför ska jag sluta tycka synd om mig själv. Jag ska ta två alvedon och skicka in några inlämningsuppgifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela