lindatormanen

Dum Spiro Spero

i am coming home?

Publicerad 2011-03-08 20:40:50 i Allmänt

Vid lönehelgen (läs lånehelgen) har jag planerat att lämna hålan för ett par dagar.
Jag ska spendera min helg med en person som inte vet och inte bryr sig har jag tänkt. Anledningen till att hon inte vet är för att hon inte får veta, det blir för komplicerat då och eftersom hon inte vet så bryr hon sig inte. Har planerat att dricka alldeles för mycket tequila och för många rock n roll bitch på forte. Har även planerat kvalitetstid med ungarna från sjunde. Borde dock planera hundvakt om det ska bli nånting av det hela. Men jag tror att det är det här jag behöver. För mycket alkohol, människor som inte bryr sig och mina underbara saknade dubbeltrubbel.
Det kan bli problem också. Men dom tar vi då. Helst struntar vi i dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela