lindatormanen

Dum Spiro Spero

fredag

Publicerad 2011-03-05 04:38:03 i Allmänt

Egentligen så är jag emot att skriva ut allt för mycket på facebook eller bloggen. Men med tanke på att det är 3 personer som läser min blogg så spelar det ju egentligen ingen roll.
Jag har blivit dumpad. Första tanken som kommer upp i min hjärna är ju därför att jag ska göra allt som jag vet att han inte tycker om. Därför hade jag bestämt att jag idag skulle: slinga håret så att jag vart blond eftersom att jag vet att han föredrar brunetter, dricka en en baginbox med rödvin eftersom att han hatar hur jag blir efter för mycket rödvin, sätta i uttöjning, örhängen, ha på massor av halsband och armband eftersom att jag vet att han inte gillar det och sätta i piercing i läppen eftersom att han inte gillar piercingar.
Det hela slutade med att jag slingade håret blondt, kom på att jag avskyr att vara ljushårig, drack endast 5 glas vin och det fanns ingen anledning att sätta i örhängen, halsband eller armband eftersom att den förbannade slingningen drog ut på tiden så jag hade ändå varken lust men mest av alls fanns det ingenstans att gå. För jag råkar bo i världens tråkigaste håla. Piercingen hittade jag inte ens.
Som ni kanske förstår han vann, jag förlora.
Dock vet han inte om den här leken så jag bahöver aldrig erkänna att jag förlorat.
Nu ska jag vrångröka under fläkten, svepa ett sista glas rödtjut och sen har jag tänkt sova.
Om jag har tur så blir imorgon bättre än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela