lindatormanen

Dum Spiro Spero

20110724

Publicerad 2011-07-24 17:26:19 i Allmänt

Igår var ingen bra dag. Allt verkade gå fel? Mest hela tiden. Hade verkligen behövt ha den där lediga dagen som jag skulle ha haft igår. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Ledig nästa lördag istället och det är ju inte heller fy skam med tanka på att då har jag antagligen mer pengar än pantburkarna. Som tur var gick allt bra igår iallafall. 

Nu väntar jag bara på augusti. Hela 12 dagars ledighet och dom ska spenderas med världens bästa kaospojke! Längtar ihjäl mig och hoppas att dagarna kan gå fort nu! 


Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela