lindatormanen

Dum Spiro Spero

20110712

Publicerad 2011-07-12 20:58:08 i Allmänt

Jag är lycklig nu.
Jag är kär. I han. Han är kär. I mig. 
Allt är bra, jag mår bra, han mår bra.
Alla är så där äckligt nöjda och lyckliga. Sån där lycka som bara existerar på sommaren. Mitt emellen alldeles för mycket jobb, huvudvärk, solsting och vätskebrist. 

Men dom där stunderna emellen. Då är jag inte så jävla lycklig. Då är jag mest skitsur. Skitsur på äckliga inkompetenta människor på arbetsförmedlingen, skitsur på fjantiga jobbcoacher, skitsur på hantverkare som inte kan göra någonting rätt, skitsur på att bo i en äcklig håla, skitsur på att inte ha ett fast jobb, skitsur på kärringar som lägger sig i, skitsur på folk som inte hör av sig och skitsur på folk som hör av sig.

Mest av allt så är jag skitsur. Fast väldigt lycklig. Och väldigt kär. Och väldigt övertygad om att allt faktiskt kommer att lösa sig. 
Just nu väntar jag bara på augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela