lindatormanen

Dum Spiro Spero

cuz i adore you!

Publicerad 2011-01-03 21:40:39 i Allmänt

Den lyckliga nyårsbubblan har inte börjat spricka än. Åtminstone är det det jag intalar mig. Men jag börjar se att det bara är en bubbla. Sorgligt. Ville ha kvar den här känslan ett tag till.
Pengar bringar inte lycka. Försök inte ens att  intala mig att dom gör det. För det gör dom inte. Men fan va mycket lättare det vore om man hade pengar. Eller åtminstone hade något som man kunde kalla ekonomi. Just nu är jag sjukt pank. Kaospojke är också sjukt pank. Det betyder att det är en aning svårt att ses. Men pengar gör ingen lyckligare. Inte ens lycklig. NEJ!
Har haft världens sötaste kusin på besök idag. Hon  är söt. Hon är oftast snäll. Men ibland. Då jävlar. Som när hon får låna min lägenhet och ha fest i. Då bjur hon hem miffon. Hur tänkte hon då? Jag måste sprita av mina möbler så att jag kan sitta på dom igen. Tvätta om mina kläder ifall att någon har lutat sig mot dom. Eller när hon säger att det finns möss i pappas hus. Jag ska sova här inatt. Hur tänker hon? Möss är nog det läskigaste som finns. Möss, råttor, marsvin, hamstrar och  alla andra gnagare. Ändå är jag AIK:are. Inget engagerat. Inte ens en enda match har jag sett. Eller kollat resultat på för den delen heller. Men är det nåt lag jag håller på så är det ände AIK. Men förutom när hon bjuder hem fel folk på fest eller skrämmer upp mig, helt i onödan, eftersom att jag är himla duktig på att skrämma upp mig själv. Då, då har hon sina stunder. Hon är världens underbaraste hundvakt. Och kvällens viktigaste. Hon förstår att jag saknar kaospojke. Så hon fyller på min mobil med hundra kronor. Jag älskar henne!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-01-05 11:19:17

Du är för himmla gullig min lilla plutta! Puss och kram :) ps, såg att du har blivit vän med "mongo´t" på fb ;) Love u! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela