lindatormanen

Dum Spiro Spero

2011

Publicerad 2011-01-02 23:14:53 i Allmänt

Nytt år!
Dags för skärpning nu. Allt kommer bli bra det här året. Till och med bloggen ska börja få leva igen.
Jag älskar nyår. När klockan slog 12 så visste jag att allt  skulle bli bra. Visst, nu kanske jag överdriver lite. Ni kan försöka tala om för mig att det inte gör någon skillnad bara för att det blir nytt år. Men jag kommer inte tro er. Iallafall inte än på en vecka. Myser omkring i något slags lyckorus och tror att allt man gjorde fel förra året inte räknas och att i det nya året så kommer jag göra allt rätt. Jag vet att min bubbla kommer spricka, antagligen innan Januari är slut, antagligen redan nästa vecka. Men just nu känns allt bra. Så låt mig tro att det gör någon skillnad att det är nytt år. Snälla!
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela