lindatormanen

Dum Spiro Spero

söndag

Publicerad 2011-02-27 15:54:24 i Allmänt

Om man packar upp så är det samma sak som att erkänna för sig själv att man faktiskt har kommit hem igen. Så därför står väskan fortfarande packad på golvet. Det är bara några saker som jag inte har klarat mig utan som jag har tvingats plocka upp. Resten ligger kvar. Smutstvätten också. En skvätt äckligt kan man kanske tycka. Jävligt äckligt om man tänker efter. Men det gör jag inte. Jag låter den stå kvar där och låtsas om att jag inte har kommit hem än. Så det så!

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2011-02-27 16:18:08

bättre du packar om så du är redo att åka igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela