lindatormanen

Dum Spiro Spero

måndag, kväll.

Publicerad 2011-02-28 23:26:08 i Allmänt

Det blev ingen skobeställning. Råkade glömma bort mig och kollade banken istället för ketchupflaskan. Oerhört korkat gjort.

För dom som undrar så står väskan kvar där den stog för några dagar sen. Jag ska ta tag i det snart. Kanske imorrn. Men det är tungt. Lever på att inbilla mig att det bara var för några dagar sen jag var där. Och det är lättare att hålla den inbillningen kvar om jag får ha väskan packad på golvet. Så det har jag.
Fast om man saknar någon så kan man ju även lyssna på deras spellistor på spotify. Får nog göra det en skvätt.
Att jag håller på att förvandlas till en sån där som är kär och fjantig ska vi inte tala om. Håller på.. Där ljög jag nog. Det är försent. Jag är en sån där töntig tjej som ringer till pojkvän från jobbet och gråter för att jag saknar han. Moget, moget. När fan hände detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela