lindatormanen

Dum Spiro Spero

fredag

Publicerad 2011-02-25 18:53:39 i Allmänt

Veckan rullar på, egentligen har den gått ganska snabbt men samtidgt känns det som om söndagen var för evigheter sen. Lekte sambo i några dagar förra veckan och vi spenderade dagarna med att göra det vi gör bäst, dvs dricka öl och kedjeröka. Men dagarna gick för fort. Det gör dom jämt.
Den här veckan har jag iallafall haft praktik så dagarna rullar på och jag försöker tänka på annat än hur mycket jag saknar honom. Ibland går det dåligt men oftast går det inte alls.
Idag har jag iallafall varit i skolan och gjort prov i medicinsk grundkurs. Skickade iväg Linda för att köpa några depressionsöl och en skvätt sprit åt mig eftersom att jag kände att det gick rätt åt helvete. Men guess what? Jag klarade det! Det firar vi med redbull-vodka tills vi spyr tycker jag! Ska bara invänta fröken Madsen och att redbullen ska kallna!
pusshej!
det finns en risk att jag uppdaterar senare över hur jävla grym jag är som klarade provet och hur mycket jag saknar kaospojke. det finns en risk för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela