lindatormanen

Dum Spiro Spero

<3

Publicerad 2011-02-15 03:53:25 i Allmänt

Har firat alla hjärtans dag genom att vrångdricka med fröken Madsen. Min är för långt bort & hennes är inte hittad än. Men egentligen så är inte min för långt bort. Det är dom andra som tycker att han är det. Själv är jag bara nykär, så för mig vore en kvart för långt bort. Men iallafall. Låten från igår går fortfarande på reapet. Jag saknar. Men imorgon är jag där. Då är allt bra. Jag gillar han. Jag står ut med han. Han står ut med mig. Förutom när jag dricker billigt rödtjut. Då hatar han mig. Och älskar mig. Efter dom första klunkarna är jag det bästa han vet. Efter några klunkar till så hatar han mig. Efter för många klunkar billigt rödtjut så hatar jag mig själv med, så det gör ingenting. Men imorgon hemma hos han, så är bärsen redan på kylning & det finns inget billigt rödtjut i närheten, så just då kommer vi avguda varann. Jag saknar. Och timmarna till imorrn verkar alldeles för långt bort. Så därför ska jag reapeta tjutlåten en sista gång och sen gå och lägga mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela