lindatormanen

Dum Spiro Spero

20111221

Publicerad 2011-12-21 14:18:53 i Allmänt

Har jobbat mitt första nattskift inatt. Det gick helt ok. Men jag måste säga att jobba 21-09 är väl kanske lite att ta i med timmarna? Dessutom måste jag medge att jag är rätt så mörkrädd, har det visat sig. Men iaf natten gick bra.
När jag kom hem strax efter 11 hade sambo kaffe och pizza klart, ok det var jag som gjorde pizzan igår, men ändå den var värmning i ugnen när jag kom hem. Han är rätt gullig när han sätter den sidan till min man. Strax efter 12 kom vi fram till att det kanske är bäst att jag sover ett par timmar eftersom att jag ska jobba natt inatt igen. Pojkvän tyckte att jag ska sova till minst 5 så att jag är riktigt utvilad sen. Visst! Strax före 2 började han: Är du vaken? Vill du med ut och röka? Vad sa du? Vill du ha kaffe? Vill du att jag ska bre en macka åt dig? Halv 3 fick jag kaffe och mackor på sängen sen var det dags att gå upp. Men fastän att jag inte fick sova så måste jag ju medge att han är för jävla bra!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela