lindatormanen

Dum Spiro Spero

20111208

Publicerad 2011-12-08 20:07:01 i Allmänt

Även om inlägget igår kanske lät väldigt lyckligt så ska jag tala om för att det inte alltid är lätt att vara sambo. Verkligen inte. Idag t.ex. då vart jag beskylld för bland det grövsta man kan bli beskylld för i juletider! Han säger att jag har tjuvkikat vad vi ska få i present i våran julkalander på julafton. Det har jag inte! Och det är faktiskt sant. Vi köpten en rosa chokladkalender med Disney-prinsessorna, men lucka 1 och 24 fanns det 2 luckor av, en med en chokladbit och en med en present. I lucka 1 fick vi ett sudd, lucka 24 är den han anklagar mig för att ha tjuvkikat på. Vilket jag inte har!

Men annars är allt bra!
Pusshej!

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2011-12-08 21:19:16

vilken en, du borde lämna honom själv i jul å komma å fira jul i thailand med mig!

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-12-09 08:57:38

HAHA, vilken en! hur kan han tro något sånnt?

du kan inte ha de lätt, fast tur att du är lycklig iallafall! :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela