lindatormanen

Dum Spiro Spero

Telefonkö

Publicerad 2011-04-26 16:24:02 i Allmänt

"Det är fortfarande samtal före, tack för att du väntar".
Jag har blivit en skvätt kär. I en lampa. Rosa. Så den beställde jag. Men så skulle jag få den för halva priset för att det var någon kampanj och eftersom att lampan kostade 500 spänn så var ju halva priset på det ganska uppskattat. Men tjii fick jag. När orderbekräftelsen kom så kostade lampjäveln ändå 500 spänn. Så jag ringde, allt gick bra det ändå som behövdes var att jag skulle ha kvar den kampanjkoden (såna saker brukar jag kasta) och sen ringa tillbaka till dom med den koden. Tjii fick dom jag hade kvar koden, har hittat koden (lillebror hittade) och nu sitter jag bara i telefonkö sen ska nog lampjäveln bli min.

Mitt i allt svarade dom, det finns tyvärr ingenting att göra. Det är skickat. Lampjäveln kommer kosta 500 spänn. Den jag pratade med för några timmar sen borde jag ha tagit namnet på eftersom att hon lovade mig att jag skulle få den på kampanj. Den som skvallrar för Kalle Berg att jag inte tog hennes namn går ett grymt öde till mötes. 

Men vem bryr sig? Lampjäveln är vacker. Jag är kär. Jag betalar glatt 500 spänn för skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela