lindatormanen

Dum Spiro Spero

GLAD PÅSK

Publicerad 2011-04-23 16:46:33 i Allmänt

Nej fan! Ursäkta för det föregående arga inlägget. Det krävs inte mycket för att jag ska bli deprimerad, men tack och lov så krävs det lika lite för att jag ska bli glad igen. Det är väldigt roligt att se hur min pappa blir mer och mer kär i min lilla kamphund för varje dag som går. Den damen vet hur man får hjärtan att smälta! Jag ska bli som henne. Förutom den där delen med att lukta på bajs. Den biten hoppar vi över. 
Glad Påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela