lindatormanen

Dum Spiro Spero

Söndag

Publicerad 2009-05-03 23:04:57 i Allmänt

Idag när vi skulle äta mat var grabbarna like vilda som vanligt. Maten är liksom aldrig lika lockande som att sjunga, rapa, bråka.. ni kanske fattar vinken?

Jag: Skönt att dom har skola imorrn!
Mamman: Ja! Folk kanske tror att det är jobbigt att ha eget företag, men dom har tydligen inte småbarn.

Mamman: Det ska bli så skönt och komma till jobbet imorrn, så man får lite lugn och ro.
Jag: Går det bra om jag inte hämtar dom från skolan förrens på tisdag?

Efter det vart det tyst. Jag tror att vi övervägde tanken på om vi skulle lämna dom på skolan från måndag till tisdag. Men nej, jag ska hämta dom imorrn iallafall. För ibland är dom faktist himlans söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela